reklama

Pre krásu sa trpí. Občas aj psychicky

Pre krásu sa trpí. A teraz nemám na mysli len fyzickú bolesť. Niekedy mi až rozum zostáva stáť, ako podlo sa k sebe ženy dokážu správať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Nedávno som čakala na známu v jednej reštaurácii a nedalo mi nevypočuť si rozhovor dvoch kamarátok, ktoré pri družnej debate očakávali príchod tej tretej. Vôbec im neprekážalo, že všetky stoly naokolo boli obsadené a nielen ja som tak mala možnosť vypočuť si ich „plodný“ dialóg. Bez preháňania musím povedať, že na ich tretej kamarátke, ktorá sa mala každú chvíľu dostaviť, neostala nitka suchá. Podľa toho, ako ju opisovali, som si výzorovo predstavila minimálne Donatellu Versace s vlastnosťami zákernej strigy, ktorá má väčšiu časť dňa potrebu ničiť iným ľuďom životy. Bola som preto veľmi prekvapená, keď sa po chvíľke vo dverách ukázala nádherná blondínka, v jednoduchých elegantných šatách, ktorá sa najskôr trochu hanblivo poobzerala po miestnosti a akonáhle svoje „priateľky“ zbadala, s úsmevom sa blížila smerom k nim. Už na prvý pohľad bolo zrejmé, že svojim spolustolovníčkam leží v žalúdku z celkom iného dôvodu. Bola krásna.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite mám na práci dôležitejšie veci ako analyzovanie podobných situácií a „priateľstiev“, ktorých je hlavne na Slovensku neúrekom. No keď sa podobné prípady opakujú pravidelne, celkom prirodzene sa zamyslíte, v čom to asi bude. Ženy, ktoré majú ustavičnú potrebu niekoho ohovárať a šíriť klebety, musia byť v skutočnosti tak prázdne a nešťastné.

Precestovala som kus sveta a naozaj si nespomínam, či som niekde videla takú závisť a podlosť zo strany dievčat a žien, ako na Slovensku. Tu ak má dievča, nech je akokoľvek sympatické, o päť kíl viac a nedajbože si oblečie niečo obtiahnutejšie, ihneď je terčom posmechu a znechutených poznámok. Poznám tiež ženy, ktoré bez dokonalej vizáže nejdú ani smeti vyniesť. Veď, čo ak by niekoho po ceste (k smetiaku!) stretli? Napríklad nahodenú kamarátku, ktorá by im okamžite po náhodnom stretnutí vyrobila nelichotivé bezmake-upové renomé medzi známymi? Rovnako mám kamarátku, ktorej kolegyne spravili na pracovisku peklo, podľa mňa len preto, že je naozaj krásna. A nielen navonok. Všimli ste si niekedy, že práve také dievčatá a ženy, bývajú oveľa milšie a, neviem ako to povedať, „čistejšie“? Ako by sa za tú svoju krásu občas cítili previnilo alebo o nej kvôli TAKÝM ani nevedeli ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri svojej profesii sa denno-denne stretávam so ženami, ktoré sú priam dokonalé a nikdy som žiadnej ani na moment nič nezávidela. Práve naopak. Rada sa o kráse a estetike porozprávam, poradím a ak za mnou príde pacientka odhodlaná zmeniť sa, veľmi vďačne jej v tom pomôžem. Viem, aké dôležité je cítiť sa komfortne vo vlastnej koži a byť vyrovnaný sám so sebou. Každá žena môže byť krásna, a verte mi, že to tak je. Všetko býva len o vnútornom nastavení. Nikto z nás sa predsa nerodí so závisťou a zákernosťou v povahe, ktorá podľa môjho názoru plodí v spoločnosti to najväčšie zlo. 

Alena Pallová

Alena Pallová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa, žijem a pracujem v Pezinku. Voľný čas trávim predovšetkým starostlivosťou o svojho syna a na cestách (konferencie a cestovanie za zážitkami). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu