reklama

Čo dáte, to sa vám vráti

Ľudia sa ma častokrát pýtajú, čím som chcela byť v detstve a ja im zakaždým odpovedám, že to neviem špecifikovať celkom presne. Vždy ma to podvedome ťahalo k medicíne, k práci s ľuďmi a ak by som to mala povedať trošku nadnesene - ku kráse. Všetko má však svoje ALE.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Živiť sa krásou nie je povrchné, ako sa mnohým ľuďom môže zdať. Súdiac podľa internetových diskusií, v ktorých je pochopiteľne každý anonymný prispievateľ veľký hrdina, si uvedomujem, že mám medzi ľuďmi množstvo neprajníkov a anti-sympatizantov. Tými sa však v tomto príspevku zaoberať nebudem a rovnako nemám potrebu obhajovať pred večnými špekulantmi svoju prácu a pocity, ktoré vďaka nej dennodenne zažívam. Pretože práve tie sú hlavným dôvodom, prečo túto profesiu vykonávam tak dlho. Môcť pomáhať ľuďom a učiniť ich vo vnútri i navonok šťastnejšími, je ako droga a zároveň obrovská satisfakcia za náročnú prácu pre každého lekára.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Čistá láska
Čistá láska 

Sama veľmi dobre poznám, aké je to cítiť sa pod „psa“, veď som žena ako každá iná. Tiež sa mi stáva, že sa na seba ráno v zrkadle mračím, pričom poobede sa pocit „zúfalstva“ zo samej seba ešte stupňuje. Zažívame to všetky a ja nie som výnimkou. O to viac dokážem pochopiť, ak nejaká žena prežíva tento stav dlhodobo a kvôli nespokojnosti s konkrétnym estetickým nedostatkom je dlhodobo v psychickej i fyzickej nepohode. Prečo by som jej neporadila a nepomohla, ak mám takú možnosť?

Poznám veľa žien, ktoré medzi sebou navonok vystupujú ako dokonalé priateľky, no v skutočnosti sa pri dialógu tvárou v tvár zaoberajú väčšmi nedokonalosťami tej druhej, než obsahom rozhovoru. Klamú si o tom, čo je na nich pekné, závidia si i tie najmenšie úspechy v živote, nabádajú sa výlučne na tie najhoršie riešenia. Odsudzujem akúkoľvek faloš a pretvárku. V mojom živote nie je pre takýchto ľudí miesto. Verím na karmu a to, že človeku sa vráti presne to, čo dáva. Koniec koncov, stalo sa to i mne. Milovala som, ublížila som, bolo mi ublížené. Urobila som v minulosti zopár hlúpostí, vrátili sa mi aj s úrokmi späť. Pomohla som dobrým priateľkám s deťmi, keď boli v núdzi, sama mám vytúženého, zdravého syna. Priznávam, že po materiálnej stránke som nikdy nestrádala, no dlhé roky sa všemožne snažím, aby si trochu starostlivosti o seba mohli dopriať i tí, ktorí to nemajú (nielen) z pohľadu financií jednoduché. Pomáham ľuďom cítiť sa KRAJŠIE a vždy ma dojmú KRÁSNE slová vďaky, ktoré mi potom naši klienti adresujú späť. Všetko, čo dávate, sa vám skôr či neskôr vráti. Dobré, a to zlé dvojnásob. Tak na to myslite.

Alena Pallová

Alena Pallová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodila som sa, žijem a pracujem v Pezinku. Voľný čas trávim predovšetkým starostlivosťou o svojho syna a na cestách (konferencie a cestovanie za zážitkami). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu